פדיחות בשידור חי לצפייה ישירה לחץ לצפייה

פדיחות בשידור חי לצפייה ישירה לחץ לצפייה
פדיחות בשידור חי לצפייה ישירה

uTorrent להורדה ישירה חינם בעברית. גרסה עדכנית

uTorrent קטן מספיק כדי להפעיל את כונן ה-USB, אבל חזק מספיק כדי להוריד את כל סיקור בהרף עין (אם יש לו מספיק זורעים), uTorrent 2.0 הוא קל על העיניים וחכמות ברשת שלך.תפוסת הזיכרון ל uTorrent היא קטנה מאוד, ומשאבי מערכת שבקושי נגעו בו. בזמן שאתה torrenting, אתה לא צריך להיות מופתע לגלות שתוכניות אחרות שמשתמשות בחיבור האינטרנט שלך להאט את הקצב, אבל את הגרסה העדכנית ביותר של uTorrent יש תשובה לכך. פרוטוקול שנקרא uTorrent, או UTP, זה מובנה בויסות שמזהה עומס ברשת ומאטה את סיקור עד הפקק התפוגג.
גרסת 2.0 כוללים כובע העברה, כך שמשתמשים שיש לו מגבלות שהוטלו על ידי ספקיות האינטרנט יכול לעקוב אחריהם באופן אוטומטי ולהרוג torrenting כאשר הגיעו לגבול הזה. עורות גם הוכנסו, אבל אין אפשרות עורות בהעדפות: במקום זאת, אתה חייב ללכת לאתר uTorrent ולהוריד ולהתקין אותם בעצמך. זה שלא לצורך מעצבן. uTorrent
ההיבט הקשה ביותר של שימוש בלקוח סיקור עדיין למצוא את הים, אבל שניהם כלולות סרגל חיפוש סיקור ופונקציית הורדת עדכון RSS שימושית. הירשם לבחר הזנות, ו uTorrent מוריד באופן אוטומטי קבצים כפי שהם מפרסמים. והוסיף, מתחיל, עוצר, וטורנטים רישום לוקח רק קליק אחד. uTorrent מדריך מהיר מסייע לך לבחון את היציאות שלך ולהתאים את הגדרות מערכת עבור ביצועים אופטימליים, אם כי להיזהר סרגל הכלים Ask.com opt-out בעת ההתקנה. בשילוב עם גילוי מקומי פאר ואפשרויות רשת DHT, וTeredo ותמיכת IPv6, uTorrent צריך להיות תכנית סיקור uTorrent של בחירה עבור משתמשים חדשים, בינוני, ומשתמשים מתקדמים.
uTorrent סיקור הוא לקוח ביטורנט יעיל עבור Windows. רוב התכונות הנוכחים לקוחות BitTorrent אחרים נמצאים uTorrent, כולל תעדוף רוחב פס, תזמון, RSS אוטומטי הורדה, וDHT האליטה החברתית. בנוסף, uTorrent תומך במפרט הצפנת הפרוטוקול המשותף וחילופי עמיתים. בניגוד ללקוחות סיקור רבים, זה לא חזיר משאבי מערכת יקר - בדרך כלל באמצעות פחות מ 6MB של זיכרון, מה שמאפשר לך להשתמש במחשב כאילו לא היו שם בכלל.
מה חדש בגרסה זו: גרסה 3.3 הוסיף את התצוגה הכפולה והרשימה "תחילת עבודה" כרטיסייה ותוקן הבאג שבן ניכר מאיץ את העיבוד של קישורי מגנט.